SO.03 Uzyskanie pomocy prawnej na rzecz konsumenta od Powiatowego Rzecznika Konsumentów
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
- Listownie, drogą pocztową
-
Faxem - Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
- Pocztą
- Elektronicznie
Wymagane dokumenty
Wniosek (druk dostępny na stronach internetowych lub w urzędzie)
Komórka organizacyjna
MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW
Starostwo Powiatowe w Obornikach, ul. 11 Listopada 2a, 64-600 Oborniki,
Biuro Podawcze (parter)
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Powiatowy Rzecznik Konsumentów, pokój 030A , parter - wejście przez Biuro Rady,
telefon kontaktowy 061 29 73 128, e-mail prk@powiatobornicki.pl
Opłaty
Brak opłat.
Termin i sposób realizacji
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Termin uzależniony jest od rodzaju sprawy.
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Strona jest na bieżąco informowana o przebiegu postępowania w formie pisemnej.
Podstawa prawna
Art. 37, 39 i 42 ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów z dnia 16 lutego 2007 r.
(Dz. U. z 2017 r. poz. 229, z późniejszymi zmianami).
Tryb odwoławczy
Nie ma.
Dodatkowe informacje, uwagi
Brak